پولر

نظرسنجی آنلاین

راهبر بازار

معرفی و خدمات راهبر بازار

مؤسسه راهبر بازار یک شرکت پژوهشی است که با جمع‌آوری نقطه نظرات گروه‌های مختلف مردم و بعد از جمع‌بندی و تحلیل آن‌ها سعی می‌کند با مشاوره و ارائه راهکارهای مناسب به شرکت‌های معظم تولیدی، خدماتی و غیره باعث می‌شود که محصولات و خدمات آن‌ها مطابق سلایق و نقطه نظرات مردم باشد. این مؤسسه تحقیقاتی پیشرو، سعی دارد از روش‌های متعدد و به‌روز برای جمع‌آوری اطلاعات خود استفاده نماید. روش‌های متعددی به‌طور سنتی و کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی با پیشرفت تکنولوژی روش‌های نوین با سرعت بیشتر و دقت بالاتر و با هزینه کمتر امکان جمع‌آوری اطلاعات و نظرسنجی را مهیا می‌کند.
 

خدمات تحقیقاتی

ویترین شرکت راهبر بازار، یکی از متنوع‌ترین در ایران به‌شمار می‌رود که در حال توسعه است. در کنار خدمات تحقیقات بازاریابی، خدمات مبتنی بر تکنولوژی نیز دیده می‌شود.

ابزارها و تکنیک‌ها

برخی از این راهکارهای اختصاصی توسط تیم IT این شرکت تهیه و آماده شده و تعدادی نیز با همکاری شرکت‌های بین‌المللی به‌طور مشترک قابل ‌ارائه‌ی مشتریان است.

روش‌ها

از دیرباز در روش‌شناسی تحقیقات بازاریابی، دو نوع روش کمّی و روش کیفی مطرح بوده است. کارشناسان راهبر بازار، هردوی این روش‌ها را در دپارتمان‌های کمّی و کیفی به کار می‌گیرند.

دانش

قصد داریم که با ارائه‌ی آموزش‌هایی که برای تیم‌های خود و نیز علاقه‌مندان به این حرفه در نظر می‌گیریم، دانشِ روزِ تحقیقات بازاریابی خود را به‌اشتراک بگذاریم.

تاریخچه راهبر بازار

شرکت مستقل و خصوصی راهبر بازار فعالیت خود را در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات کامل تحقیقات بازاریابی در ایران و همچنین مشاوره‌ به بنگاه‌های اقتصادی از سال 1382 آغاز کرد. این شرکت از سال 1387 عضو رسمی ایزومار (ESOMAR) است. تیم تحقیقات بازاریابی «راهبر بازار» در سال 1395 به‌عنوان نماینده‌ی انحصاری شرکت کانتار (دومین شرکت بین‌المللی تحقیقات بازاریابی در رتبه‌بندی جهانی) برگزیده شد. از دیگر امتیازات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

آدرس شماره تماس ایمیل شبکه های اجتماعی
بزرگراه حقانی، خیابان دیدار شمالی، پلاک ۳، ساختمان راهبر بازار 57645555- 57645645- 57645000
info@rahbarbazaar.com
Facebook  Twitter   LinkedIn   Instagram   Telegram